Yildizim Gzemguness sadece ben de var sanıyorum🙁geceleri deli olacam nefes alamıyorum o yüzden dalamıyorum ağızdan nefes alınca da ağız kuruluğu cabası 🤷♀️Biri bir çözüm söylese biz de rahatlasak 🙏
Cismmpoyraz48 Gzemguness bende de var bazı geceler bir defa geceleri burun spreyi kullanıyorum doktoruma sordum pek önermiyoruz çok rahatsız oldugunda bir defa kullanabilirsin demişti burun bandı da denedim pek fayda etmedi bide gecmek bilmeyen baş ağrısı var 😔
KeremSevda27 Gzemguness keske sadece tıkansa burnum şiş dudaklarim botoks yaptırmış gbi o kadar şişiyo ki yarık yarık dudaklarim kremsiz gezemem oldum yüzüm şiş ne yapcam bilmiyorum
Minikpanda Bilen biri yazsada bende faydalansam gribe yakalandim hastalik gecti ama burun halen tikali nefes alamiyorum hiç keyfim Yok
Gzemguness Minikpanda geçmiş olsun bende nefes alamıyorum viks sürüyordum ama zararlı filan diyen oldu sıkıldım artık ya 😟😔
MeltemUar 2. Kızımda tam 9 ay burun tıkanıklığı yaşadım sabahlara kadar uyuyamazdım sabah artık güçsüz kalıp uykuya dalardım ne muayeneler oldum burnumdan ne spreyler kullandım ama anlık geçiyordu doğum yaptığım gün geçti☺️İnşallah sizinki o kadar sürmez
Minikpanda Gzemguness öyle canim hamilelik gercekten cok zor her yedigine girip bakman lazim kullandigina yedine ictigine kadar allah kurtarsin bi an önce hepimizi
Minikpanda Yildizim çozum yok canim burnumdan kan geliyor artik ben anladim okadar şey nereden geliyor geçmek bilmedi su icerken bogulacak gibi oluyorum
Funiy Yildizim doktora sorun iliadin merc siprey verdi bana ama günlük geçiriyor bir sonraki gün yine sıkılmalı doktora sorup kullanabilirsiniz
-Seyda- Hamile kaldigim gunden beri burnum tikali😔 cok skildim tuzlu su cekiyorum ama pek fayda etmiyorum onun disinda sprey kullanma dedi doktor cekiyorum valla😔
Gzemguness Cismmpoyraz48 burun bandını bende denedim olmuyor burnum şişiyor çok garip şekilde 🤷♀️ Önüne geçemiyorum bu durumun Allah yardımcımız olsun nefes alamamak çok can sıkıcı nefret ediyorum bu durumdan..
Funiy Gzemguness doktor bana iliadin merck diye bir siprey verdi ama 7 gün sadece kullanılıyor çok çok iyi ama sonra geçer mi geçmez bilmiyorum çok iyi . Nefes alamamak beni çok sinir ediyo baş agrısı oluyo