Güzel annelerim. Ben bugün 21+4 günlüğüm. Cuma günü devlette doktorum 18+6 diyip 3lü tarama testi yaptı. Ve bugün test sonucu down sendromu pozitif çıktı 😓😓😓😓 çok ağladım tutamadım kendimi. Bir oğlum var. Kızım olsun çok istemiştim. Dedim ben bu kadar kız istedim diye rabbim sınadı peritonoloji sıvı veya kan aldırma lazım dedi. 😓. Sonra özele gittim sonuçlaromı alıp. Özel doktorum 2 lin temiz çıkmış neden 3lü yapmalarına izin verdin dedi. Ultrosona soktu bak bebeğin gelişimi tam haftasına gününe uygun hatta uzun boylu bi bebek dedi. Yanlış hafta da testi yapmışlar dedi.. kızlar Allah’tan gelen tabiki ama insan ilk duyunca eli ayağına karışıyor. Çok ağladım. Özel de ki doktorum kan vereceğin parayla bebeğinin htiyaçlarını alırsın , ben ihtimal vermiyorum dedi. Allah’ın işi ikisi tertemiz çıksa yine dön send doğabilir dedi. İçim biraz daha rahat çok şükür. Ama kan testini yaptırsam mı ki. Bi akıl verin nolur 😓