Ceyda76 Alyas22 bunu demesı ıcın 5 uzerı çıkması lazım. Değer çok düşük ıkı gun sonra adet olmazsan tekrar ölçtür cnm
Nisn23 Alyas22 ben adetime 2-3 gün kala beta hcg 1.20 çıkmıştı. Negatif demişti doktor ama adetim 2 gün gecikince tekrar gittim 952 çıktı. Şuan 8 haftalık hamileyim. Yani sonradan yükselebiliyor.
CananYusuf Nisn23 12 gün âdet gecikme var 19 Kasım’da kan verdim, sonuç 0.2 çıkmıştı. Bugün tekrar kan verdim, bu kez 2.0 çıktı. Acaba neden böyle oldu?
Meltems53 Alyas22 adetiniz 7 gün gecikmiş. Geç döllenme olsa bile kanda çıkardı. Gebelik yok gibi görünüyor maalesef.