Dorukkusumm hiç yaptırmadım bu 3. Çocuğum pike yada nevresim takımının minnoş yastıkları olurdu hep onlara takmışlardı. Şuan Altun fiyatları uçtu gitti kim ne takar bilmiyorum ama babyness ( inşaAllah doğru yazmışımdır İngilizcem de müthiş ) 🤣 yastığı ve yatağı var ona takılabilir.