Kızlar tüp bebekle hamile kaldım 1 hafta önce öğrendim gebe olduğumu 5 yıldır bugünleri bekledim fakat üstümde bi mutsuzluk keyifsizlik suratsızlık var etrafımada ister istemez yansıtıyorum normal mi bu durum nasıl geçer böyle devam etmez umarım etrafıma neşe saçan bi insanım ben normalde 🥺