Hanımlar 34+2 haftalığız bugün kontrolüm vardı doktorum nst sancın çıkmış bebekte asagida dedi en fazla 1-2 haftaya gelir bu bebek dedi ve bana Nidicard hap verdi çok korkuyorum her an suyum gelecek diye ben ciğer geliştirici iğne vurulmuştum aceba bebek haftaya doğsa kuveze girer mi benim gibi olanlar var mıdır bilgilendirirseniz