Effii Selamlar, yarın 6+5 oluyoruz ve kontrolüm var kalp atışını duyacağız inşallah 🥹 duyamazsak 1 hafta sonra tekrar gideceğiz ama bugün bile bitmiyorken üstüne 7 gün hiç geçmeyecek🥹 inşallah yarın duyarız🙏🏻
Sevde_12 Effii ayyy duyarsın inşallah çok güzel bir duygu bende 3 hafta önce duydum anne olduğunu adım adım hissetmeye başlıyorsun canım
Effii Comeasli gerçekten her hamilelik farklı, kimi 6da duyuyor kimi 9u buluyor duyması🥲inşallah hemencik duyarız🙏🏻
Effii 7+5 kalp atışı yok maalesef, cumaya kadar bekleyelim dedi drumuz ama aç gelmemi istedi %90kürtaj olacağım..
civcivin_annesi Effii bir şey sorucam belirtileriniz falan varmı?mesela bende ilk günden mide bulantilarim var kalp atışını duymadik ama mide bulantilarim devam ediyor diye ümitleniyorum 😔
Effii civcivin_annesi benim ilk günden beri belirtim olmadı neredeyse.. Kusma hiç olmadı. Mide bulantım oldu biraz ama çok nadir ve bence psikolojikti. Sadece iştah artışı ve meme hassasiyetim oldu yoğun olarak.
civcivin_annesi Effii çok kötü ya 😔😔😔bize de doktor 1 hafta süre verdi bu sürenin sonunda duymazsak kürtaj olacak 😔duyduğumdan beri kahr oluyorum😔😔