Merhabalar, anlattığınız şeyler birbirinden bağımsız gibi geldi bana, tabi ben bilemem de. Başka bir şey gördükleri için vermiş olmasınlar? Benim ikinci gebeliğim ilkinde preeklampsi yaşadığım için( yüksek tansiyon) ikincisinde direkt 12. Haftadan itibaren ecopirin verdi.