Hiraahmet bende klomeni kullandim yumurtaliklarim yavas ve geri calisiyodu doktorum klomene baslamami soyledi 5 gun kullandim sonra kontrole gittim ultrasonda yumurtaliklarim catlamamisti catlatma ignesi verdi esim cok hastaydi o sira iliskiye girmemiz gerekiyomus igneden sonra doktoruma soyledim oda hastaysa igne vurulma bekle 2 hafta sonra gel bakalim catlicak mi catlamicakmi igne bebek varsa zarar verir dusuk olur dedi ben cok uzuldum yine olmadi diye 2 hafta sonra gittik bisey gozukmuyodu test yaptirdi testte 2.cizgi hafif cikti bos gebelik olabilir dedi kan verdigimde 6 haftalik hamileydim. Umarim 1 kez kullanir ve hemen hamile kalirsin yipranman olmadan rabbim kucagini bos birakmasin kimsenin gönlüne gore bir evlat nasip etsin 😊❤️