Şuan 27 +2 oldum bugün sabah yaptırdım aç karın ile yapıyorlar. 75gr lık yaptırdım ben. Doktorum suyumun fazla olduğunu söyledi bu yüzden yapalım dedi. 3 defa 1 saat aralıkla kan verdim. Bide değişik tadı bile olmayan 😑 bişey içtim. Sonuçlarımın yarın akşam üzeri cıkacağını soyledi. Fazla olduğu zaman polikliniğe yönlendiriyorlarmış. 3 beyazdan uzak durmamı meyve tüketmememi soyledi 🙄 bende ekmeksiz doymayan biriyim 3 ay katlancaz bakalım