Çok şükür kızlar böyle mesajlarinizi görünce çok mutlu oluyorum rabbim sağlıkla getirsin inşallah biz isim olarak Alparslan dedik kızımın ismini ben koydum 10yil oldu kızım doğalı eşim bu bende dedi adamın içinde o isim varmış on yıldır hayırlısıyla gelsin de herşey hallolur inşallah