kucukbebek Mustafayigitvebeytugannesi Rica etsem banada yaparmisiniz @esmerella37 @Mustafayigitvebeytugannesi @girl_boy_annesi https://mutluresim.com/image/8Tibq
3kuzuAnnesiyim Elifberenzeynep hayırlı saglıklı evlat olsun öncelikle . Rabbim inşallah bir gün diğerinide nasip etsin
laviniamom01 3kuzuAnnesiyim canımmm inşaAllah ikimizin istediği olur Rabbim bize nasip etsin inşaAllah paşacıklar 💚 doktora gitmeye çekiniyorum resmen yarın gideceğim 18 hafta bitmek üzere şuan
Sezenn_ Kızlar merhaba anlayanlar bakabilir mi bize de ? Erkekte kızda denildi daha önce 🤦🏻♀️😁 11+5 burada
Sezenn_ girl_boy_annesi teşekkür ederim bakalım ilerleyen haftalarda ne diyecek doktorlar kesin olarak merakla bekliyorum 😊
Sezenn_ 3kuzuAnnesiyim canım doktorlar erkek dedi tahmin ama sadece bi kızım var benimde öncelik tabi ki sağlıklı olması fakat birde oğlum olsun isterdim 😊🌸