Bugün sezeryan tarihimizi aldik biz 02.03.2023 e kavuşuyoruz inşallah 🥰😍💓Doktor 1 i daha iyi dedi 38+5 ama ben tarih uyumlu olsun diye 2 yaptım inşallah iyi yapmışımdır😅🙈 bu arada niye sezeryan çünkü bebek hala ters ve dönse dahi kanala girmesi çok zaman alır bu da içeride kaldıkça ona risk oluşturur bekleyemez dedi bende çatı muayenesi de yaptırmadım bu sebeple. Bu arada planlı tarihten önce doğuran var mıdır?