Bebis12929e Kızlar diyarbakırda yasıyorum depremden dolayi evim zarar gormus koyde babamlarda kalıyorum merkeze uzak oldugu icin surekli gidemiyom nstye gircek zamanda gitmeyi dusunuyorum hangi haftalarda giriliyor
YaseminBatrk Bebis12929e doktor ve bebeğe göre değişir. Benim doktorum da 32 de başlatmıştı ayda bir şekilde 36 olunca gene girdim sonra 38 en sonra her hafta
Masalliyaaa O doktordan doktora değişiyor canım benimki 32 inci haftada başladı bazısı 35 de başlıyor
Betulaa Hafta da aldı beni doktorum, bu hafta 34 de tekrar gideceğim . Bir süre sonra haftada bir olacakmış galiba 😊