Masal12345 aleyna3008 Evet normal merak etme ilk başta benim kese bile görünmemişti erken olduğu için geç döllenme olmuş daha sonra kese de göründü sonra bebek de göründü 2 hafta sonra git kalp atışını da dinlersin
Sevcan_altunkaya aleyna3008 nolmal kuzum 5+3de gittim kese var bebek yok dedi 2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi öylede oldu kuzum içini ferah tut😇
AsyaCngz55 aleyna3008 uzmanlarda her videoda 6. Haftanın sonuna doğru bebeği görebileceğini söylüyor. İçin rahat olsun
Tugcecv aleyna3008 evet normal kese boyutu 25mm olur da cocuk olmazsa o zaman bos gebelik oluyor. Bende 5+1de sadece kese gördüm 6+3te gittigimde hem keseye girmisti hem kalp atışı görmüştük
1anne2bebek__ aleyna3008 normal kuzum. Bazen geç döllenmeden dolayı da bebek görünmüyor. Sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🤍