ebrusngl Esved evet genelde bu haftalarda herkes aynı durumu yaşamış bende normal diye düşünüyorum inşallah öyledir
ebrusngl Azeri bu haftalarda hissetmeme çok normal canım daha küçük çünkü bende henüz hissetmiyorum hareketlerini mide bulantılarım tamamen kesildi artık benim senin kesilir inşallah en kısa zamanda
Yazmelegi_ ebrusngl 15+0 dayım sürekli idrara çıkıyorum arada da kasık ağrım oluyor bebeği de seyrelti şekilde az az hissediyorum
ebrusngl Yazmelegi_ ilk hamileliğinmi canım ben henüz hissetmiyorum ama çok bağırsak hareketim oluyor yada ayırt edemiyorum hareketleri
ebrusngl [silindi] ne güzel bende bir an önce hareketlerini hissetmek istiyorum inşallah o günlerde gelir canım 🥰
Azeri In sa ALLAH canim Ben uzaniyorum Ama rahatsizim ya uzana bilmiyorum Sol tqrafa Sa tarafa,duz sanki her sey bana Dar Geliyor,kendime Rahat yer Bulamiyorum normalmi?