Candy88 IRMAKKAYRA21 evet daha erken çıktı, karnım daha büyük olacak gibi duruyor ve daha çok kilo alıyorum, aşırıya kaçmadığım halde..
IRMAKKAYRA21 cahillesohbetikestim yaa benim ilkinde hiç belli olmuyordu son aylara kadar ama 2. Gebeliğimde sanki daha net belli ediyor gibi
Semanurk IRMAKKAYRA21 ilk çocuğum küçük ve aktif inanır mısın 29 haftalığım hamile olduğumu yaşayamıyorum diğerinin peşinde koşmaktan yani zorluk derecesi tartışılır 😂
IRMAKKAYRA21 Zorluk derken hani karnımız daha büyük olduğu için hareket ederken kısıtlanırım diye düşündüm. Benimde 5 yaşında bir oğlum var anasinifina götür getir yemesi içmesi otunu derken akşam oluyor . Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Zeynayzey IRMAKKAYRA21 daha geç çıktı altıncı aydan sonra büyümeye başladı şuan 7 aylığız görsen 4 aylık felan dersin hiç yok karnım
Surprizzz2022 Oğlumda 6 aylıkken bile bu akdar yoktu karnım 2gun hastanede yatmistim odadaki bayan ne için yattın demişti bebek nerde demişti😅 2.de daha çabuk çıktı göbeğim 🤭
1asel-duru IRMAKKAYRA21 3 aylikta belli olmaya başladı şimdi 18 haftalık ikinci gebelik kişiden kişiye değişir zayıf yapılı olanlar da daha çabuk belli oluyor
tubimom IRMAKKAYRA21 ilkinde göbeğim yoktu tahta gibiydi 5. Ayda anca çıkmaya başlamıştı şimdi 3 buçuk aylık birazda göbeğim vardı göbek mi bebek mi anlayamıyorum 😅