incikaya Kızlar 9 yaşında oğlum var şimdi bu bebişimizin de kız olacağını öğrendik sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız inşallah sizinle de paylaşmak istedim💐💕
Seross10 incikaya darısı bana da inşallah bir oğlum var Allah biliyor kalbimi bir tanede kız olsun her iki duyguyu da tadayım istiyorum bakalım 🥰 daha 11 haftalığız
3kuzuAnnesiyim incikaya hayırlı oldun darısı basıma farklımılabı bende tadayım 2 kuzdan sonra:) tahmın yapmışmıydık
annesininkelegi incikaya maşallah erken öğrenmişssiz benimde bir oğlum var bugün 13 olduk haftaya randevum var😍🤲🏻
incikaya Fetal dna yaptırdık onun sonucuyla birlikte cinsiyet de belli oluyor o yüzden erken öğrenmiş gibi olduk😊