Merve1531 Kızlarrrr Erken gebelik testi yaptım az önce adetime iki gün var silik bir çizgi çıktı gittikçe biraz daha belirginkesti ilk dört beş dk içinde silik hafif bişi belirdi ama nasıl resim yuklicem bilmiyorum yardımcı olur musunuz
Agg0207 Merve1531 canım ikinci çizgi azda olsa silikte olsa gebelik vardır demekki hayırlısı olsun benimde böyle oldu çünkü
Zeynepozcan Zeynepozcan sizi mutluresim diye bi siteye yönlendirecek oraya yükleyip alttan linki kopyalayıp buraya yapıştırın