Merhaba kızlar bugün 37 olduk kontrolden geldim azönce bebek hala dönmemiş önceki iki doğumum normal bına sezeryan olabilir bi hafta daha bekleyelim dedi bende sezeryan olmak istemiyorum korkuyorum baş çevresi 39 haftaya göre dedi böyle olanlar varmı dönermi acaba