Merhabalar.
En az 5-6 hocada muayene oldum hem hormon sonuçları hem ultrason ile bakıldığında normal çıktı herşey. Ovülasyon için de doktorlu takip yapıldığı zamanlar oldu o da normaldi.
- Ayda bir hocaya daha gidip tam bir kan tahlili yaptırmıştım. Döngümün 12 ya da 13. Günüydü. Yumurtlamaya az kalmış herşey normal dedi hocamız. Tahlile baktı mı bakmadı mı hatırlamıyorum ama. Progesteron 0,28 Estrodiol da 150 çıkmış. Dün göz gezdirirken gördüm.
Bu tahlilden 2 gün sonra da testle takip ettim ve yumurtlama oldu.
Diğer hormon seviyeleri hepsi normal.
Birden fazla test yapıldı o testte estrodiol de regli günümde normal aralıktaydı. Yumurtlama sebebiyle yükseldiğini düşündüm ama öyleyse progesteron neden böyle anlayamadım.
Bilgisi olan yorumlarda çok memnun olurum.