Mavilio2 ben ilk gebeliğimde 21.haftada ögrenebildim cinsiyeti. Her gittigimde ya bacaklarını kapatarak oturuyordu yada arkası dönük oluyordu elleriyle felan kapattığını söylüyordu doktor. Sonuç itibariyle kızım oldu. Sanırım kızlar utangaç olduklarını anne karnında bile belli ediyorlar😁 ama tabi böyle olup erkek olanlarda var ama genelde duyduğum ve benimde gördüğüm kız oluyorlar. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah.