Dün gece 3 de bir başladı süt ictim Yogurt yedim birazcık kesti 5 de uyudum 1e de uyandım gene aynı acıyla midem cayır cayır yanıyor hanımlar bogazıma cıkıyor yediklerim bogazım yanıyor kusarsam rahatlarım dedim daha beter oldum dayanamadım şimdi saglık ocagından giriyorum ( Rennie Dou diye şurup, Pantpas 40mg) diye bir hap verdi şurub 3 ögün şimdi bir ölcek ictim hap ise sabah 1 tane ac karna allahım iyi gelsin ne olur diyorum gercekten cok kötüyüm aglicam utanmasam