femme kan degerlerınde bı problem yok, bebekte sağlıklı çok şükür. Elenatal 1 kullanıyorum şu an. Ama neden böyleyim bilmiyorum. Çevremdekıler çok nazlısın falan diyorlar ama vallahi alakası yok. Yatmak, evimi temızleyememek benı de çok rahatsız ediyor ama kımseye anlatamıyorum derdimi