excitedmom_21 Merhaba Şu an çatlak oluşmaması için badem yağı kullanıyorum siz öneriyor musunuz. Tüylenme felan yapar diyorlar ☺️
femme excitedmom_21 tüylerden bu dönemde hersey yapiyor bence 😅 bio oil aldim kullanıyorum 18+5 olduk dağa bi çatlak yok ama bakalim
Sila66 excitedmom_21 sadece gogusumde var başka da yok bıo oıl aldım eriniyorum soğuk degdıkce bı de 😂😂 çok kötü oluyorum zar zor sürüyorum
Agg0207 excitedmom_21 canım kullanma gerçekten kıl köklerini besliyor zeytin yağı ve badem yağı ilk hamileligimde kullandım kıllanma yaptı gerçekten hemen biraktim
excitedmom_21 Teşekkür ediyorum kızlar ❤️ Bu arada hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeğimizi, hepimize hayırlı olsun 🧿