hipertansiyon hastası olup gebe kalan var mı aranızda ? Varsa nasıl gidiyor hamilelik ben 15+6 haftadayım arada sinekler uçuşuyor gözümde. tansiyon ilacı ve aspirin kullanıyorum .Şişlik falan yok tansiyon 13-8 bazen 14-9 oluyor ama doktorum normal diyor. İlk gebeliğim preklamsiden dolayı bebek ölümüyle sonlandı. O yüzden tedirginim ve yurtdışında yaşıyorum