Gurses13 Kızlar 35. Haftadayım çok hareketli olan bebeğim 2 gündür biraz uzun süre sonra hareket ediyor beni endişelendirdi. Kasıklarımda bir ağrı hissediyorum ayrıyetten doktora gitmeli miyim?
mysweetbabyy Gurses13 hareketlerinxe bir farklılık hssedersen gel diyor hep benim doktorum 2 günü beklemeyin isterseniz bi nst çekilin
Fatmaorhanuslu Gurses13 mutlaka doktora gözük belki erken doğum olur. Acil bile olsa mutlaka doktora gözük
yagizegemom Gurses13 2 gündür benimde öyle birde karnım yumuşadı doktor hareket ediyorsa sıkıntı yok dedi ama hareketleri uyandığındam beri çok az ben dürtünce tepki veriyor akşama kadar kontrol edicem böyle devam ederse bende bi giderim acile
Pia2104 Eğer bebeğinizin iyi olmadığını düşünüyorsanız bence doktora bir uğrayın ne olur ne olmaz. Sonra keşke dememek için.
Gurses13 Pia2104 tedirginim açıkçası 2 gün sonra kontrolüm var şimdi uzandım hareket etmesini bekliyorum 😪