Mervecimmmm Deryaa00 Sade maden suyu içersen faydası var özellikle magnezyumu yüksek olan. Meyveli olanlar pek önerilmiyor
Fatmaorhanuslu Deryaa00 meyveli olanlar gazlı içecek yerine geçiyor. Eğer sadece soda içemiyorsan içerisine biraz limon dökerek içebilirsin. Ama çok abartma detoks etkisi gösterdiği için bebeğe zararı olabilir
Nisn23 Deryaa00 aynı durum bende de var sade içemiyorum o yüzden meyveli içiyorum hep. Sade sodanın içine limon sıkıp içmeyi tavsiye etmişlerdi. Magnezyum açısından sade içebilmek faydalı hatta.
hayalperest2310 Deryaa00 meyveli önerilmiyor ki bende sade olanı içemiyorm bazen aşırı şişiyom sade aldım limon sıktım yine içemedim midem bulanıyor
Mervecimmmm Deryaa00 bende normalde içemezdim ama hamilelikte içmeye başladım. Eğer her gün içiyorsan doktoruna sor bence
Pnr_KMRC1 Deryaa00 Kızılay Erzincan içiyorum içimi çok güzel bende sade icemezdim çok fazla asitte yok isterseniz deneyin💐
Snmmsrlglu Bir portakal bir mandalina sıkıp sade sodayla karıştırıp içebilirsiniz şeker probleminiz yoksa hem çok lezzetli oluyor hem faydalı
Buustncr Deryaa00 çok zararlı. Ben de içmeden duramıyordum. Ben daha şekerli soda diye konuya girdim ki doktorum sakın dedi. Sadeye limon sıkıp içebilirsiniz
Narseezz Bizim burada yesentuki4 var , o çok faydalı.. ben de meyveli sarıkız içiyordum , bilmiyordum zararlı. Artıq bir damla bile içmem. Sadesini alırım , ya da yesentuki4