Kızlar 23+5 günlük hamileyim dün uygulamada artık bebeğin daha fazla hareketlenecegini geceleri uykudan bile uyandirabilecegini söylüyordu ama ben gece hareket hissetmiyorum uykudan dolayı mı yoksa bebeğim mi hareket etmiyor anlamıyorum gün içinde ara ara hareketlerini hissediyorum ama acaba az mı hareket ediyor ki diye düşünüyorum kendime stres yaptım sizde durumlar nasıl veya nasıldı tecrübelerinizi paylaşır mısınız