Merveeee22 ben yaptırdım, bebeğinden vazgeçmek zorunda değilsin, ama bebekte bir problem varsa aldırmazsan bile bunun bilincinde olup kendini ona göre hazırlarsın, kendini dediğim seni nasıl bir süreç beklicek, ne yapman lazım, ne yapmaman lazım, belki ona göre vitamin vericekler, ilaç verecekler vb. O yüzden yaptır. Çekineceğin bir sey olmasın, kimse senn iznin olmadam bebeği almaz zaten, alamaz da.