Bi kızım var 3 yaşında şimdi hamileyim 13 haftalık bu hamilelik beni bitirdi çok halsizim ve yorgunum hep yatıyorum troitim az çalıştığı için sabah aç karnına hap içiyorum o midemi mafediyor ve kusuyorum aç kalınca çok midem bulanıyor ve halsizleşiyorum kızımda sabahları kesin kusardım yataktan uyandırırdı kusmak o derece yani domatesten tiksinmiştim soğandan tiksinmiştim et türünden tiksinmiştim ama bunda öyle domates ettir o kadar tiksinmedim sadece tavuk etinden çok az tiksindim oda hemen geçti yemeye devam ettim ama sabahları kalktığımda göbeğimin altına sol tarafa toplanıyor gibi yumruk gibi sadece o zman bu bebek diyorum öyle seyirme felan yok yani bu hamilelik beni çok etkiledi hiç bir iş yapasım yok farklı gibi geliyor rüyalarımda erkek bebek görüyorum ama kız bebek az gördüm rüyamda ilk erkek hissediyordum şimdi sondaysa kızdır felan diyorlar bende kıza yöneldim gibi eşim ilk baştan beri erkek diyor hiç kilo almadım aynıyım yani 63 şuanda o kadar merak ediyorum ki cinsiyetini 2 hafta sonra randevum var söyleyecek bakalım uygun pozisyondaysa bebek sizinde böyle olan varmı aranızda cinsiyet değişikliği gibi tabi ilk başta sağlıklı olmasını isterim rabbim eli ayağı düzgün olsunda önemli olanda bu zaten ama gönülde ister tabi lütfen yorumlarınızı bekliyorum