nadrun tamamdır çok teşekkür ederim birşey daha sorabilir miyim?
Doğumdan önce son bir yıl içinde 90 günlük prim ödemem mevcut ama doğum iznine çıkmadan 1 ay önce de ücretsiz izne çıksam sonra da raporlu doğum iznine çıksam yine de raporlu olduğum süre zarfında devletten ödememi alabilir miyim