Kızlar geçen hafta hastaneye gittim ve gittiğimde 6+4 dedi kalp atışları yeni başlamıştı. Haftaya daha net duyarız dedi bu hafta gidecem ama kesenin aşağıda olduğunu söyledi ve progestan yazdı başladım. Sizlerinde böyle kese aşağıda oldu mu sonrası nasıl düzeldi ? Yazar mısınız korkuyorum 🥺😣