kadertugrul7 Alparslanmom_ 10+2deyiz aşırı migde bulantisi tiksinme her yemekten sonra kusma ve halsizlik çok ağır geciyor malesef inşallah bir an önce duzeliriz
Dnzglsm_123 Alparslanmom_ 11+1 günlük oldum ben de. Bulantı ara ara oluyor. İştahsızlık var. Kasık ağrılarım oluyor
Huzurum11 Alparslanmom_ 10+2 olduk. bu zamana kadar midem pek bulanmazdı ancak 3 gündür fazlalaştı olsun razıyım sağlıklı sıhhatli doğsun bebişlerimiz inşallah. Sürekli uyku halim var
Tutumug Şuan 11+5 haftalık hamileyim.çok şükür en ufak bir mide bulantısı,tiksinme yaşamadım.Kabızlık ve burun tıkanıklığından muzdaribim bende🤷🏼♀️
Senemkaya64 Bizde 10-3 haftalık olduk mide bulantısı baş dönmesi uyumak istiyorum sürekli böyle olan varmı 🙂🌸
Alparslanmom_ Senemkaya64 bende de bulantı coktu ama sükür artık gectı 9+4 de bitti Herseyim insallah sizde cok cabuk normale donersınız 🙂
Alparslanmom_ mucizemb ilk basta bulantı coktu yiyemiyordum kuzu ama 4 gündür sükür asırı duzeldı iştahım 😍
Novamomy Bugün 11 hafta oldum halsizlik,mide bulantısı,aşırı koku hassasiyeti var ama olmayınca da niye olmuyo bebeğe bi şey mi oldu diye korkuyorum olmasına razıyım 🙏🏻
Alparslanmom_ Novamomy kanama olmadığı sürece eminimki iyidir kuzu allahım saglıkla kucaklrımıza aldırsın 😍
pembemor25 Novamomy ya bende öyleyim Allah korusun bir şey olmaz inşallah 10 haftalık olacak biraz bulantılarım azaldı aslında hala var bulantım ama azalınca bebek iyi mi diye düşünüyorum hemen 😞
kadertugrul7 pembemor25 hic belli olmuyor valla bazen bir bazen gün boyu günümün yarısı lavaboda geçiyor