Candan benimde 22 haftada biranda karın bölgemde başladı ben de badem yağı kullandım artık çok geç bişey değişmiyor doktorumda aynı şeyi söyledi. Bende kaşıntı olmasn daha fazla ćatlak oluşmasın diye hergün duş alıp vazelin kullandım şuan 39+5 hamileyim başka bölgemde oluşmadı