Tugcezeynep89 Merhaba kızlar 4 + 2 haftalık hamileyim sağ kasığımda bıçak şeklinde batmalar oluyor ara ara ilk gebeliğini düşük yaptığım için korkularım var normal mi sizce
boygirlmom Tugcezeynep89 evet benim de surekli kasigimda batma oluyodu, adet olcakmisim gibi karnim agriyodu, belim asiri agriyodu ama gecti cok sukur normal hepsi. Rahim buyuyo o yuzdenmis tum yasananlar
DenizDnz- Normal bebek yerleşmeye çalışıyor ben 19 haftama girdim hala kasık ağrılarım devam ediyor doktorlar normal olduğunu söylüyor