Merhaba annişlerrr 🫡
Biz kızım ile 25+5 olduk fakat bir sorun mu desem ne desem bilemediğimden buraya yazıyorum. Kızlar bebeğim bazen sırt üstü uzanırken titriyor gibi hareket ediyor 1 dakika boyunca sürüyor karnımın her yeri titreşimdeymiş gibi hareketleniyor. Tekme vb değil eminim. Nedeni nedir acaba? Normal bir durum mu? Yaşayanlarınız varsa görüşlerinizi alabilir miyim?