Gloriaa ne güzel paylaşmışsınız çok sevindim sizin adınıza. Hamile kalamayınca sporu bile bıraktım . Kimseyle görüşmek bile istemiyorum. Ne yöne baksam hamile görüyorum ,ya da duyuyorum. Darısı başıma ve tüm isteyenlere umarım🙏Ama yine de elimde degil düsünmeden duramıyorum. Çok üzülüyorum. Dısarda bebek gördügümde aglamaya başlıyorum.Siz rahim filmi, vitamin ,vb ya da eşiniz farklı bir ilaç kullandınız mı ekstra olarak. Aklınıza gelen tavsiye edeceginiz tüm fikirlere açıgım😐