Mucizebebekelif1 Mrb hanımlar ben 17 haftalık hamileyim sırt üstü uzansam yada uyusam bundan sonra tehlikeli mi sağa sola yatmaktan yanlarım ağrıyor valla varmı bu konuda bilgisi olan
aogoya Mucizebebekelif1 ben o haftalarda yatıyordum hiçbir sorun olmuyor içiniz rahat olsun ztn hamileliğiniz ilerledikçe siz o şekilde yatamayacaksınız
Merveilgaz Mucizebebekelif1 ben hamile kaldigim gunden bu yana nasil istersem oyle uyudum yuz ustu olmamak sartiyla. Sirt ustu sorun degil bence
uraz_ve_annesi- Mucizebebekelif1 sen erken başlamışsın yan yatmaya 24. Haftadan sonra sola yatmak gerekiyor ben senin haftalarında yüz üstü bile yatabiliyordum
femme Mucizebebekelif1 sadece sağ ve sola uyuyabiliyorum çünkü sırt üstü yatınca sabah kuyruk sokumu alt bel agrisi ile uyanıyorum. 18 +5olduk gebogim de çıktı baya yüz üstüne doğru hiç yatamıyorum. S kalan ayları nasıl geçircez bakalim … zor oluyor .ss
Mucizebebekelif1 uraz_ve_annesi- bilmiyorum valla bana diyorlardı yüz üstü uyuma ve buhdan sonrada sırt üstü uzanma diyorlar
uraz_ve_annesi- Mucizebebekelif1 doktoruna sor elalemin lafıyla iş yapma boşuna şimdiye kadar öyle yattın asıl önemli olan bebek büyüydükten sonra yatmaman daha çok küçük damarlara baskı yapması imkansız
1asel-duru Hep en başından beri sağa sola yatıyorum sol tarafa yatmak bebeğin daha iyi beslenmesine sağlıyormuş