Benimde 13 15 hafta arası öyle bir ağrıyordu ki değil üstüne yatmak sanki iç çamaşırı batıyordu elimi bile dokunamıyordum tam da uç kısmı sızlıyordu. Hatta birgün çok ağladım ağrıyor diye ama geçiyor zamanla göğüsteki süt kanalları genişliyor sütün rahat geçmesi için sonra doğuma yakın doluyor zaten ilk akan süt de sarıya dönük olur bu içinde birikmesi ile kaynaklı demişti bir doktor.