Semaa34 17+1 deyim ve ikiz gebeliğim var bugün ilk defa sağlık ocağına gittim orda tetanoz aşısı olman gerekiyor dediler ama benim aşılarım tamdı gerçi koruyuculuğu 8 yıl sanırım ama gebelikte olan var mı
Gamzeli_bebek Semaa34 bende olsumc iki doz olmak lazim sevze meyveden bile kapabiliyoruzsonucta mikrobu
Daisy0000 Semaa34 1.dozu bugün oldum,1 ay sonra 2.doz için gideceğim.Tetanozun koruyuculuğu 5 yıl diye biliyorum