Sağlık ocağına gıttım aşı yoktu eczaneden aldırdılar aynımı diye sordum aynı dendı ılk yapıldığında çok agrım olmuştu daha demin oldum 2.dozu bu sadece az gırerken yaktı sımdı tık yok ıcıme kurt düştü aynımı değil mı diye ağrı yaşamayan varmı 2. Dozda