etkafa Ben ilk başlarda devlet hastanesine gittim şimdi daha yeni özele geçtim yüzyıla gidiyorum . 16 haftalığım devlette ilgi alaka sıfır randevu alıp gitmeme rağmen doktor yoktu bi de çalışan biriyim sürekli izin bile alamıyorum
Miablackk etkafa evet devletler çol yoğun ben de merkez hastanesine gidiyorum doktorum bilgili ilgileniyor dinliyor ama daha böyle minnoş yaklaşan sevecen sıcak kanlı bi doktor arayışına da girdim 23+5 haftalığım bu saatten sonra değiştirmem de ne kadar doğru olur bilemedim.
etkafa Miablackk benim arkadaşımda ilk başlarda merekeze gitti ama sonra pişman oldu yüzyılda devam etti canım tabi karar yine senin