2_bebeanasi5 , o hesaplmalara güvenmeyin. Doktorlar hep söylüyor yanlış diye. Erkek XY verirse erkek olur , XX verirse kız. Onun ne verdiğini rakamlar nereden bile bilir ki ? Bir az bekleyin sadece , sabırlı olun , aynı durumdayım ..14 haftalık , cinsiyeti gözükmüyor. Bir kaç hafta bekleyip yine ultrasona gideceğim