Pinar35osman benim hamile olma ihtimali mi bile bile bana ilaç ve ağır antibiyotik verdiler. Ben hamile olduğumu bilmiyordum ama korunmadığımızı çocuk istediğimizi söylememe rağman dikkate alınmadım. Adetim gecikince 2-3 gün hemen kestim ilacı ne olur ne olmaz diye asıl şok test sonuçlarıyla ortaya çıktı ki beni muayene edip o ilacı verirken hamileymişim ve bunu nasıl görmezler dedi özeldeki doktorum, yetmezmiş gibi tekrar Bucaya gittim sırf suratına vurmak için pişkinlikleriyle başa çıkılmazmış anlamış oldum maalesef ki bebeğine bi şey oldu mu dedi hayır dedim o zaman sorun yok gidebilirsin dedi. Bi insan bi yavrunun hayatı bu kadar onlar için malesef ki şuan 9.ayımıza girdik Elhamdulillah bende bebeğim de gayet iyiyiz çok haklısınız biz ucuz kurtulduk çok şükür ki başkalarının canı yanmasın ve sana da kardeşim Rabbim sağlıkla evladını kucağında evine dönmeyi nasip etsin inşaAllah bir an önce 💝