Kızlar pokos tanısı vardı dün hastaneye gitim solda bir sorun yok sağda poko görünüyor dedi doktor rahim de biraz kalınlık var ama istediğim kalınlıkta degil dedi gebelık oldugunu düşünmüyorum ama bi kac gün sonra gel kan ver dedi yaşayan oldumu Gebelık değilse ne olabılır korktum biraz açıkçası Yaşayan Var Mı 😕