EmelTerkSarman ya bizde 35+4 haftalığız erken doğum riskim vardı proluton depot iğne oluyordum bide progestan fitil kullanıyordum. Geçen hafta hepsini bıraktırdı doktorum artık doğsa da bişey olmaz dedi ama bugün vajinama iğne batması gibi bişey oluyor bir yandan baskı oluyor. Yürüyüş yapsam doğurcam sanki yani fazla hareket etmiyorum yine de. Rahim ağzında incelme vardı zaten. Bı haftalarda doğursak bir şey olmaz herhalde 😳 bugün biraz zorladı tedirgin oldum