Kızlar ana kucağı konusunda çok kafam karıştı otomatik mi Manuel mi derken baya arada kaldım en kötüsü de hepsi max 9 kiloya kadar taşıyor yani kullanım süresi çok kısa Nuna 60 kiloya kadar taşıyormuş büyüdüğünde de odasında koltuk olarak kullanabiliriz yani. Bu ana kucağını kullanan hakkında bilgi sahibi olan tavsiye eden veya önermeyen var mı?