FatmaAselinAnnesi_60 doktorunuzla mi konustunuz muhasebeyle konuşmanız gerekiyormus ilk doğumu Etimesgut a life yaptım acemilik doktor fiyat verdi 3 yıl önce doçentti askeri indirim falan 2000 anlaştık çok riskli gebeydim doktorum öyle dedi yani plesenta previa totalisti son çocuğun olabilir rahmini alabiliriz 3 kişi getir doğuma kan kaybın çok olacak vs daha çok kötü şeyler duydum teşhisi 14 haftalık koydu başka doktora gitmek istemedim zaten bakmaz doçentten assagisi dedi doğuma gece gündüz ne olursa olsun ben gelmeliyim dedi ölürsün diyor bana 1 ay erken suyum geldi aradım hastaneye git dedi akşam 9 gittik bize 5000 fiyat çıktı yetmiyor gibi doktor için ekstra para istediler 2000 çağırmak için doktoru arıyoruz açmıyor telefonu çünkü biz zaten anlaşmıştık oradaki görevliye dedik biz doktorla anlaştık diye hani kağıdınız dedi resmen para için herşeyi yaptılar korkuyorum dedikleri geliyor aklıma vs bunu bana yapan da doç.dr.ebru Biberoğlu tiksindim resmen kontrollerde iyi konuşuyor çok ilgili gibi falan kanmayın sizin en ihtiyaç anınızda para da para diyor neyse acilde Oskar Öğüten vardı ultrasona aldı plesenta previa yok dedi normal gebelik ben şok oldum normal istedim 7 saat sancı çektim açılma sancı herşey tamam ama çocuk kanala girmiyor beni yatırıp nstye bağladılar kaldırmadilar hani kalkıp çömelip kalksam yürüsem kanala girecekti belki Sezeryaa aldılar şu kalmadı resmen karnımda çok istedim fotoğraf çekin falan çok söyledim ameliyatta kimsenin umrunda olmadı dikişim de iç derimi sağ tarafıma yığmış kocaman bir kesik ilk okul çocuğu yazısı nasıl olur normal yazıya göre aynen öyle şuan ikinci gebelik devlete gidiyorm özelden tiksinme geldi doktoruma dedim plesenta teşhisi 25 haftada koyulur dedi kandırmışlar anlayacağınız öyle birşey belkide hiç yok ama her kontrolde o kadar kötü seyler duyup ağlıyordum ki Allahindan bulsunlar karnım yeni çıkmaya başladı dikiş yerlerim ağrıyor deriyi içe yığmış karnımın bir yanı sis bir yanı normaldi şimdi karnım büyümeye başladıkça sis tarafi çok ağrıyor deri yığını var bir çocuk doğurdum evet ama 5 çocuk doğurmuş gibi deforme asla asla tavsiye etmem