Bzdmr Neslicikk 38+5 haftalık hamileyim artık dogumuma günler sayıyorum hamile kalmadan önce nasilsam hamilelikte aynı devam ettim asla onu yemeyim bu zararlı mı demedim ne istediysem hepsinden kararında yedim çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok
yanlisanlamaama Neslicikk dozunda yiyin gitsin mesela bir paket cipsi iki günde bitirin, krakerden çok tuzlu değilse zarar gelmez üç ay krakerle beslendim kustuğum için 😀 sadece benim gibi çikolatayı abartıp bebeğin sıvısını yükseltmemeye dikkat edin 😀